Известие

Collapse
No announcement yet.

Нови спирачни дискове BREMBO

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    аз съм карал с такива - предни - 284мм и наистина стърже повече накладката, и цапа много повече джантата

    мисля че каналите са главно за топлоотделяне де, както е казал Еньо, но и другия ефект го има
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
      защо си мисля, че на сайта на брембо обяснението за каналите е с идеята
      да изкарват топлината по бързо към периферията на диска
      Both drills and slots improve braking consistency, continuously cleaning and refreshing the pad surface. These slots or drilling provide a path to disperse built-up heat and gasses that result from pads acting on the rotors, as well as help to clean and refresh the pad surface.

      Явно и за почистване на накладката, и за разсейване на топлината и газовете са предназначени

      Официален сайт

      Първоначално публикувано от valjo Покажи съобщение
      ...мисля че каналите са главно за топлоотделяне де, както е казал Еньо, но и другия ефект го има
      А именно доста по-бързото износване на накладките спрямо варианта с гладки дискове
      Last edited by trustworthy; d.m.y г., 15:57.
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #18
        не е ли повече от ясно (и очевадно) че и двата ефекта ги има (абразивен и топлоотделяне) ??? иначе за подобряването на визията-спор няма, само трябва някоя по "отворена" телефонна шайба на гумите
        '97 155 1.8 16V
        GMC YUKON DENALI 5.7 V8
        the cost of living is dying...everybody pays...
        sigpic

        Comment

        Working...
        X